сөйлеу нақышы - сөйлеу әрекеті
페이지 정보
본문
сөйлеу нақышы - сөйлеу әрекеті [Подробнее...]
Тілдік тұлғаның сөйлеу әрекеті және лексиконы Серия «Филология». № 4(104)/2022 67 DOI 10.31489/2022Ph4/67-76. С.А. Кенжеғалиев* Академик Е.А. Б «кетов атындағы. Оқушының сөйлеу әрекетін дамыту, ең алдымен оқыту үрдісінде тілдің лексикалық, грамматикалық білім нормаларын игертуге байланысты болса. Жазба сөйлеу сөйлеу әрекетінің айрықша түрі: ол ақпаратты графикалық байланыс арқылы, яғни, графикалық түрде қалыптастырып, сөйлеу тұрады. Сонымен жазбаша сөйлеу әрекеті сөйлеудің. Жай қарағанда сөйлеу арқылы қатынас жасау оп-оңай сияқты: біреу сөйлейді, екінші біреу тыңдайды, сөйтір өзара ұғынысады. Сөйлеудің мұндай жеңіл. Адамның сөйлеу әрекеті түрлі белгілеріне қарай бірнеше түрге бөлінеді. Біріншіден, сөйлеу күрделілігіне, өзінің психикалық және физиологиялық механизме орай, көпшіліктің бірге қосылып сайтатын сөзі – хормен сөйлеу және қарапайым түрде қсайталау болып отыратын – жаңғырық сөзі болып бөлінеді. Осы негізде сөздер атаушы сөздер мен коммуникативті сөйлеу болып та бөлінеді. 13 Сөйлеудің адамдар әрекетінде жетекші қызмет атқаратын түрі – коммуникативті сөйлеу. Ол күнделікті қарым-қатынас барысында кеңінен қолданылады. Монологтық сөйлеу – сөйлеу әрекетінің кең тараған түрі. Жай қарағанда сөйлеу арқылы қатынас жасау оп-оңай сияқты: біреу сөйлейді, екінші біреу тыңдайды, сөйтір өзара ұғынысады. Сөйлеудің мұндай жеңіл. Реферат на тему: Сөйлеу техникасы по предмету Казахский язык. Содержит знака, 3 таблицы и 0 изображений. Размер: 98.15 КБ.Лекцияның тақырыбы Сөйлеу техникасы.Лекцияның мақсаты Сөйлеу техникасы туралы түсінік беру. Дыбыстау. Лекцияның тақырыбы: купить квартиру в караганде на гоголя Сөйлеу техникасы. Лекцияның мақсаты: Сөйлеу техникасы туралы түсінік беру. Дыбыстау мүшелерін қызметіне қарай. жіктеу және сөйлеу техникасының төселу жолдарымен таныстыру. Лекцияға керекті құралдар: Слаид, кестелер. Лекцияның жоспары. 1. Сөйлеу техникасы деп нені түсінеміз. 2. Мәнерлеп оқудағы сөйлеу техникасының маңызы. 3. Сөйлеу мүшелері және олардың қызметі, сөйлеу мүшелерін жаттықтыру жолы. 4. Тыныс алу және оның түрлері. Сөйлеу әрекеті онтогенезі Тексерген: Ордабекова Хафиза Орындаған: Қалитова Толқын 2. Сөйлеу әрекеті дегеніміз адамның белгілі бір хабарды, ойды, ақпаратты баяндауы. 3. Сөйлеу әрекетінің. Сөйлеу іс-әрекеттің психологиялық мәселелері Сулейменова А.А СӨЙЛЕУ Сөйлеу адамның тілдік амалдар арқылы пікір, ой білдіру әрекеті. Lieva ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕР НЕГІЗІНДЕ ДАМЫТУ (ТЫҢДАЛЫМ, АЙТЫЛЫМ ТАПСЫРМАЛАРЫ)-ді шығарды. ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕР НЕГІЗІНДЕ ДАМЫТУ (ТЫҢДАЛЫМ, АЙТЫЛЫМ. С йлеу тіліні анатомиялы физиологиялы механизмін жа сы білу с йлеу рекетіні С йлеу абілеті с йлеу аппараттарын іске осатын ХХ асырды басында с йлеу тілі ызметі бас мида орналас ан ерекше. Ал сөйлеу ауызша және жазбаша болатын белгілі. Сондықтан оқушының жазбаша сөйлеу икемділіктерін дамытуда қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқытудың маңызы ерекше. Сөйлеу актілері бұл сөйлеушіге қандай-да бір мәлімдеме жасаудан басқа, іс-әрекетті орындау үшін қызмет ететін тұжырымдар, ұсыныстар немесе тұжырымдар. Әдетте, бұл бірінші жақта және осы шақта сөйлемдер, мысалы, «неге сен мұны жасамайсың!», «Егер сен айтсаң мен сенімен сөйлеспеймін» және «сенің жоғалғаның үшін кешірім сұраймын» сияқты, сәйкесінше қиындық, қауіп пен көңіл айтуды білдіруі мүмкін. Сөйлеудің көптеген сипаттары ойлау әрекетіне ұқсас. Ойлау әрекеті адамның танып, білу мақсатын көздейтін болса, ал сөйлеу әрекеті арқылы қатынас жасау мақсаты көзделеді. Ерте замандардан бері адамдар арасындағы қарым-қатынастың кең тараған түрінің бірі – зат алмасу қатынасы болып саналады. Этнопсихологиядағы әрбір тайпаның, халықтың ұлттық дәстүрлерге байланысты әдет-ғұрпы, мысалы, абысын-ажын арасында сақина-жүзік, білезік алмасу, ер-азаматтар арасында ер-тоқым алмасу, сауға тарту, сәлемдеме жолдау тәрізді қатынастың басқа да сан алуан түрлері болған. Сөйлеу. Сөйлеу орыс. речь, говорение — адамның тілдік амалдар арқылы пікір, ой білдіру әрекеті. Сөйлеу анатомиялық мүшелердің қатысуымен іске асқанымен. Көркем сөз оқу өнері сөйлеу техникасын әбден меңгеруді талап етеді.Сөйлеу техникасы сөйлеу мүшелерінің қызметімен тығыз байланысты.Сөйлеу техникасына. Сөйлеу тілдесу әрекеті, тіл негізінде мағына білдіру, ықпал жасау, ақпарат алмасу, яғни сөйлеу — әрекеттегі сана мен ойдың көрініс формасы. Сөйлеу тек адамға тән тіл қатынасының ең.
тор ішінде қояндар мен қырғауылдар бар - логикалық есептер [Читать далее...]
Материал туралы қысқаша түсінік. Логикалық есептер жинағы 2-3- 4 сынып оқушыларының логикалық ойлау қабілеттерін дамытуға арналып дайындалған.Логикалық есептердің жауаптары да толығымен. Жамбыл облысының экономикалық әлеуметтік дамуы: тенденциялары мен проблемалары. қабандар, қояндар, қырғауылдар, құрлар басым. логикалық-құрылымдық. Логикалық есептер 5-7 сыныптарға арналған. Математика, Уроки, 7 класс, Логикалық есептер квас және су бар. Су мен сүт бөтелкеде емес екендігі белгілі, лимонад құйылған ыдыс құмыра мен квас.
Тор ішінде қояндар мен қырғауылдар бар, логикалық есептерТор ішінде қояндар мен қырғауылдар бар. Қояндар мен қырғауылдардың бастарының саны- 35, ал аяқтарының саны- 94, торда неше қоян және неше қырғауыл бар? 24 (дана) қосымша, сондықтан бізде 24 аяқ қалды, бірақ қояндарда қырғауылдардан айырмашылығы 2 емес, 4 аяқ. Ол қояндарды білдіреді сізге 2 табан қосу керек. Бұл қояндарды білдіреді 12. қырғауылдардың санын табыңыз. 1) Үйретуші бірінші рет ысқырғанда маймылдар 6 қатарға сап түзеді. Әр қатарда 4 маймыл бар. Екінші ысқырықтап кейін маймылдар 8 қатарға орналасқан. Осы жағдайда әр қатарда неше маймыл болған? Қояндар мен қырғауылдардың бастарының с ал аяқтарының с торда неше қоян және қырғауыл бар? 3) Көшеде екі әкесі, екі баласы және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр? 4) Асқар үйде балапандар мен көжектер өсірді. Барлығын қосқанда 15. Ал олардың аяқтарының саны 36. Асқардың үйінде неше балапан мен неше көжек бар екенін анықта? 5) 10 метр ағашты бес бөлікке кесу үшін әр бөлікке 2 минут уақыт жұмсады. Ағашты кесуге қанша уақыт кетеді? 1) Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан және оған қарама-қарсы үш мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар? a) 4 b) 3 c) 5 2) Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Білімділік: квадроцикл в рассрочку без банка оқушылардың логикалық есептер, сұрақтар, тест тапсырмаларына жауап беру арқылы білімдерін арттыру; Дамытушылық: оқушылардың ой өрісін кеңейтіп, есте сақтау қабілетін шыңдау. Тор ішінде 10 бас қырғауыл мен көжектер отыр. Олардың барлық аяқтарының саны 28. Көжектер нешеу? Жауабы: 10 қырғауылдың 20 аяғы бар. 28-20=8 Сонда 2 көжек бар. 8:4=2 3. Мақсаттың әкесі 35 жаста. Сурет бойынша есеп құрастыруды үйренеді, логикалық есептерді шығара отырып, оқушының логикалық ойлауы дамиды. Оқушының сабаққа қамтылуы. Барлық оқушылар: Топта, мұхтар әуезов көксерек әңгімесі жеке жұмыс істеуді үйренеді; Жаңа білім туралы ақпараттарды біледі; Адам өміріне маңыздылығын түсінеді. Әртүрлі әдістермен логикалық есептерді шешуге үйрету, есептердегі олардың практикалық маңыздылығын көрсету, соның ішінде тұрмыстық есептерде.
беттік керілу коэффициенті деген не
москва дела москва песня планируемые станции метро новой москвы
славянское движение лад
сана мен ойлаудың жаңа үлгісін әзірлеу
тәуелсіз еліме хат
.
==============================================================
~~~~~ о внесении изменения и дополнений в приказ ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글Need More Out Of Your Life? Poker Casino, Poker Casino, Poker Casino! 24.10.25
- 다음글A Startling Fact about Play Poker Uncovered 24.10.25
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.