жусан иісі эссе жазу - жусан иісі аян бейнесі
페이지 정보
본문
жусан иісі эссе жазу - жусан иісі аян бейнесі [Подробнее...]
республиканский высший медицинский колледж отзывы
Жусан иісі" повесіндегі Аян бейнесі Сайын Мұратбеков өзіне ғана тән тақырыптық, жанрлық, стильдік даралығы, ерекше сөз нақышы, ашық үні, өзіндік бояуы бар шығармалармен танылады. Сабақтың тақырыбы: С.Мұратбековтың «Жусан иісі» повесіндегі Аян бейнесі. Білімділік: Шығарманың мазмұнын талдай отырып жазушының кейіпкер бейнесін. Сайын Мұратбековтің «Жусан иісі» хикаятындағы кейіпкерлер. С.Мұратбеков «Жусан иісі» әңгімесіндегі Аян бейнесінің аянышты тағдыры туралы. Авторы: Асанбаева Татьяна Алтаевна. Автор материалды ақылы түрде. Сабақтың тақырыбы: С.Мұратбековтың «Жусан иісі» повесіндегі Аян бейнесі. Білімділік: Шығарманың мазмұнын талдай отырып жазушының кейіпкер бейнесін ашудағы шеберлігін таныту; Дамытушылық. Шығарма құндылығына негізделген эссе жазу. Бағалау критерийі 1. Әңгімедегі ақпараттарды анықтап, кейіпкер бейнесін ашады. 2. Кейіпкерлер. С.Мұратбеков «Жусан иісі» әңгімесіндегі Аян бейнесінің аянышты тағдыры туралы. Авторы: Асанбаева Татьяна Алтаевна. Автор материалды ақылы түрде. Тақырыбында эссе жазу. ІІІ. Рефлексия (кері байланыс) Соғыс кезіндегі Сайын Мұратбековтың "Жусан иісі" повесіндегі Аян бейнесі Ащы ерменжапырақ. Сабақтың тақырыбы: С.Мұратбековтың «Жусан иісі» повесіндегі Аян бейнесі. Білімділік: Шығарманың мазмұнын талдай отырып жазушының кейіпкер бейнесін. Онан бір кезде Аян: − Менен де жусанның иісі шығып тұрады, ағама тартқанмын. Міне, иіскеп көріңдерші,-деп өз омырауына тұмсығын тықты. Біз дереу кезектесіп.
әулие аталарымыздың дұғалары арқылы, бекет атаның ұстазы 1916 ұлт азаттық көтеріліс басшылары, 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс қатысушылары қазақ кср ғылым академиясы, қазақ ғылым академиясының құрылуы презентация
жеміс ағашы кері байланыс - білім ағашы кері байланыс [Читать далее...]
Барлық оқушылар: Жеміс-жидек және көкөніс атауын үйренеді. Көпшілігі: Жемістердің тәтті, ащылылығын ажырата алады. Кейбір оқушылар: Жемістердің атауын жаза алады. Жетістік критерийлері. Жеміс жидектерді ажарата біледі. Дұрыс орналастыра алады. Бағалау Кері байланыс: «Білім ағашы». Смайлик арқылы кері байланыс жүргізу. «Білім. Үшінші, оқу материалының мазмұнына берілетін кері байланыс. «Бұрын мен білмеуші едім. Енді білемін» деген сияқты ой-пікірлерін білдіру болып табылады. Мысалы, «Плюс, Минус, Қызықты». Триз» әдісі, «Воскобович» әдісі, Жемістер, Жеміс ағаштары. Пазл Себет -Жемістер қайда өседі? Кері байланыс. Ашық сұрақтар. Бала үні. Кері байланыс ұсынуы тиіс. Оқушыларға жұмысты орындап жатқан адамға қоятын әдісі оқушылардың қандай білім баспалдағында тұрғандарын. Алмасты лагерьге жібереді. 4. Өрттің алдын алды, 5. Қарияның сөздері, 6. Алмастың ағашы, 7. Бағалау: Жазбаша кері байланыс. Үй тапсырмасы. Алмастың ағашы. Үшінші, оқу материалының мазмұнына берілетін кері байланыс. «Бұрын мен білмеуші едім. Енді білемін» деген сияқты ой-пікірлерін білдіру болып табылады. Мысалы, «Плюс, Минус, Қызықты». Үшінші, оқу материалының мазмұнына берілетін кері байланыс. «Бұрын мен білмеуші едім. Енді білемін» деген сияқты ой-пікірлерін білдіру болып табылады. Мысалы, «Плюс, Минус, Қызықты». Кері байланыс – мақсатқа жетелейтін нақты әрекет, ситуация, талас тудыратын сұрақтар мен мәселелер бойынша түсінік алу және түсінік беру үдерісі. Тиімді кері байланысты. Кері байланыс арқылы оқушылардың өзіндік пікірін білуге болатынын және мұғалімнің кері байланыс жасай отырып, өз ісіне сыни көзбен қарайтыны туралы баяндалады. Кері байланыс арқылы оқу мен оқушылардың жетістіктері мен кемшіліктерін анықтауға болады. Кері байланыс дұрыс жауап немесе бағыт таңдалынып, қателерді түзету әрекеттерін іске қосады. By M Mirazova 2023 — «білім ағашы», «тілек ағашы» және т. б. – ұзақ уақыт бойы көне және жаңа бес күнде кері айналады. Қазір ол азық іздеуге кетіпті, оның қайтып. Оқушылардан суреттерді ретімен қойып шығуын сұраймын (тұқым, бүршік, көшет, гүлденген ағаш, жеміс беретін ағаш). (Ө)Кері байланыс «Алма ағашы». Оқушылар. Жеміс ағашындағы өз орнын табу арқылы, материктер туралы не білетіндерін сұрау арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсаттарына шығу. Алмасты лагерьге жібереді. 4. Өрттің алдын алды, 5. Қарияның сөздері, 6. Алмастың ағашы, 7. Бағалау: Жазбаша кері байланыс. Үй тапсырмасы. Алмастың ағашы. Оқушылардан суреттерді ретімен қойып шығуын сұраймын (тұқым, бүршік, көшет, гүлденген ағаш, жеміс беретін ағаш). (Ө)Кері байланыс «Алма ағашы». Оқушылар. Кері байланыс әрекетін ұйымдастыруда көзделетін басты мақсат: оқушының саналы ішкі рефлексиясын даярлау, сол арқылы қазіргі кездегі маңызды болып. Кері байланыс тиімді әрі сәтті болған сайын мұғалім оқу/оқытудың қалай жүріп жатқандығы, оқушылардың қалай оқитындығы туралы қажетті мәлеметтер алып отырады. Тақтаға ілінген суреттер арқылы жануарлар, жеміс- жидектер, құстар Білім ағашы арқылы кері байланыс жасады. Сабақ өз деңгейінде өтіп, мақсатына.
закон о домашнем насилии в казахстане 2021
казино без депозита с выводом денег
шымкент мед колледж государственный
өткен күндер келмейді енді оралып
лидаза купить в петропавловске казахстан
погода в таразе
рухани адамгершілік тәрбие баяндама
а в столяров
перевод песни адам журек
.
==============================================================
~~~~~ г москва мажоров пер 14 чопы москвы вакансии 6 разряда ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글국외자들 다시보기 24.10.30
- 다음글How To Outsmart Your Boss With Ghost Immobiliser For Sale 24.10.30
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.