оқытудың әдіснамалық негіздері - педагогиканың әдістемелік негіздері

페이지 정보

profile_image
작성자 Kristy Nowell
댓글 0건 조회 2회 작성일 24-10-25 15:21

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
оқытудың әдіснамалық негіздері - педагогиканың әдістемелік негіздері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Оқытудың әдіснамалық және психологиялық негіздері. Оқытудың мәні мен құрылымының қазіргі кездегі түсінігі. Оқыту- екі жақты үдеріс. Іс-әрекет оқытудың мәндік сипаттамасы. 13 дәріс «Дидактика» бөліміне әдістемелік сипаттама. оқыту әдістері. педагогиканың құрылымы: «Тәрбие теориясы» бөліміне әдістемелік сипаттама. 14 дәріс Педагогика пәнін оқытуда қолданылатын белсенді әдістер. 15 дәріс Мектептану немесе мектепті басқару бөлімін оқыту ерекшеліктері. 1. Педагогика – адам туралы ғылымдар жүйесінде 2. Педагогиканың әдіснамалық негіздері 3. Педагогика ғылымының аксеологиялық негiздерi 4. Педагогикадағы мақсатты анықтау 5. Оқушы тұлғасы – тәрбиенің объектісі мен субъектісі 6. Дамудың жас және жеке ерекшеліктер 7. Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесі. 7. ІІ бөлім. Тәрбие теориясы. Мақсаты:бастауыш мектептегі пәндерді оқытудың креативті тұғырларын жүзеге асыруға магистранттарды даярлау. Мазмұны: Креативті педагогиканың ғылыми-теориялық негіздері. Оқытудың әдіснамалық және психологиялық негіздері. Оқыту процесін танымның арнайы процесі ретінде оның үнемі қозғалыстағы, дамушы процесс ретінде қарама-қайшылықтар маңызын есте сақтау керек. Мұндағы негізгі қайшылықтар оқыту процесіндегі қозғау күші, погода приозёрск казахстан өйткені таным процесі үздіксіз іс-әрекеттегі шынайы құбылыс. Педагогика» оқу пәні ретінде бұрыннан бері оқытылып келеді. Оқытудың әдіснамалық, теориялық, әдістемелік негіздері анық және толық меңгерілген. Педагогиканы оқытудың әдістемесін оқу пәні ретінде оқыту көбінде эмпирикалық ыңғайға негізделген. Педагогиканың оқу пәні ретінде қалыптасуы мен әдістемелік жүйенің қалыптасу үдерісі қатар жүргендіктен, педагогиканы оқыту әдістемесі әлі жеке тұтас жүйе бола қойған жоқ. Айта кеткен жөн, педагогиканы оқытушылардың тәжірибесі және жоғары мектептегі дидактика саласындағы жекелей түрдегі ғылыми зерттеулер педагогиканы оқыту әдістемесіндегі теориялық ұстанымдар, қағидалар, ережелер мен ұсыныстарды жүйелеуге мүмкіндік берді. Педагогиканы оқыту. Педагогиканы колледждерде оқытудың әдіснамалық және жалпытеориялық мәселелерімен студенттерді қаруландыру; «Педагогиканың жалпы негіздері» бөлімінің әдістемелік ерекшеліктері. Педагогика – адам тәрбиесі туралы ғылым Педагогика ұғымы екi мағына бередi. Бiрiншiден бiлiмнiң ғылыми аумағы, ғылым; екiншiден өнер, қолөнер, педагогикалық iс-әрекет аумағы. Педагогика атауының түп-төркіні гректің. Мақсаты:бастауыш мектептегі пәндерді оқытудың креативті тұғырларын жүзеге асыруға магистранттарды даярлау. Мазмұны: Креативті педагогиканың ғылыми-теориялық негіздері. Пәннің мақсаты білім беру мен тәрбиелеудегі гуманитарлық педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерімен магистранттарды таныстыру,гуманитарлық педагогикада білім беруді және кадрларды даярлауды. Қазақстан Республикасы алдына қойған негізгі мақсаты кредиттік оқытудың Еуропалық жүйе (ESTS) негізінде білім беру.Әлемдегі 1200-ден аса университетте жоғары білім беру Еуропалық кредиттік оқыту жүйесі негізінде іске асырылады. Өзін-өзі бақылауға арналған сұрақтар 1. Қазіргі кездегі білім берудің 4 қыры өзара қалай байланысқан? Педагогика – адам тәрбиесі туралы ғылым Педагогика ұғымы екi мағына бередi. Бiрiншiден бiлiмнiң ғылыми аумағы, ғылым; екiншiден өнер, қолөнер, педагогикалық iс-әрекет аумағы. Педагогика атауының түп-төркіні гректің. Педагогиканы колледждерде оқытудың әдіснамалық және жалпытеориялық мәселелерімен студенттерді қаруландыру; «Педагогиканың жалпы негіздері» бөлімінің әдістемелік ерекшеліктері. Оқытудың әдіснамалық және психологиялық негіздері. Оқытудың мәні және құрылымы. Оқытудың қызметтері және олардың ара қатынасы. Оқытудың қозғаушы күштері. Педагогика оқулықтарында, зерттеу еңбектерінде, анықтамалар мен энциклопедиялық сөздіктерде педагогика ғылымына берілген әр түрлі анықтамаларды кездестіреміз. Ең көп кездесетіні. Мысалы, педагогиканың жалпы негіздері, тәрбие теориясы, дидактика, т.б. Тәрбие мен оқыту педагогика тарихы, дефектология және пәндәрді оқыту әдістемесі. Педагогиканың әдіснамалық негіздері. Мақсаты: Педагогика әдіснамасы жөнінде түсінік беру. Жоспар: Педагогика әдіснамасы мен әдістері. Педагогика әдіснамасы жонінде түсінік. Педагогиканың философиялық негіздемесі. Педагогиканың зерттеу әдістемесі мен әдістер жүйесі. Сұрақтар мен тапсырмалар 1. Ғылыми-зерттеу әдісі дегеніміз не? 2. Педагогиканың әдіснамалық негіздері атаңыз. 2. Педагогика ғылымының әдіснамасы туралы түсінік. 3. Педагогиканың философиялық негіздемелерін атаңыз. 4. Педагогика ғылымы жан-жақты тәрбие, білім беру, оқыту процестерінің заңдылықтарын зерттйтін ғылым. Әдіс белгілі бір мақсатты жүзеге асыру үшін жасалған әрекет ету тәсілі. Әдістеме грек тілінен алынған таным жолы деген мағынада қолданылады. Метод түбірінен шыққан «Методика» термині аударғанда «әдістеме» мағынасын береді.





ыбырай алтынсарин өлеңдер жинағы, ыбырай алтынсарин өлеңдері әңгімелері оттегі қосылыстары, оттек сұйылады очистить кэш сайта chrome, очистить кэш хром андроид доставка цветов астана инстаграм, ромео цветы астана
қазақстанның ең төмен нүктесі
досын барда жау бармайды скачать текст
қимай тұрмын бастауышпен қоштасу текст
қазақстанда ауызсу мәселесі шешілген эссе
қайтыс болған адамға көңіл айту

.
==============================================================

~~~~~ погода приозёрск казахстан ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

TOP